Weer op te rakelen Uw Romance met Surprise

Vorige week mijn vrouw, Pam, vertelde me dat ze had een verrassing voor mij op donderdag en vrijdag. Ik dacht niet veel over en gemarkeerd die twee dagen vrij. Pam heeft een geschiedenis van de planning leuke 's nachts reizen voor ons, dus ik ervan uitgegaan dat moet het geval zijn.

We stonden zoals gebruikelijk donderdag ochtend en ging naar de sportschool. Interessant, waren er geen zakken verpakt, niets was in de vrachtwagen, en ze vertelde me alleen maar om een ​​spijkerbroek en een t-shirt te dragen. We reden om brandstof te krijgen en stopte voor een ontbijt burrito. Toen vertelde Pam me te rijden naar het privé-vliegveld in de buurt van ons huis.

Toen we op de luchthaven, Pam eindelijk vertelde me dat ze had een vierdaagse trip om te gaan wandelen in de Grand Tetons buitenkant van Jackson Hole gepland, Wyoming. Zoals ik al zei vorige week, hebben we die reis op onze droom van bestuur in januari, maar ik had besloten het was niet gebeuren dit jaar als gevolg van de timing.

De reis deed me denken aan hoe geweldig het is om echt Leef elke minuut met een vrouw, die het belang van het element van verrassing begrijpt. Ze was geslaagd om alles van huurauto's en campings tot raften plannen, allemaal zonder me ooit een aanwijzing. Ze werkte aan mijn menselijke behoeften van avontuur, afwisseling en verrassing te voldoen. We hebben een geweldige relatie, omdat we altijd denken aan manieren om elkaars behoeften te ontmoeten en met elkaar verliefd helemaal opnieuw te maken. Ze heeft dat de kunst onder de knie!

Het was mooi als we vlogen over de Rockies op 14.500 voet, onder het bewonderen van de wereld. Zoals we in Jackson kwamen, konden we de Tetons in de verte te zien. Na een perfecte landing, we sprongen in onze huurauto en ging op weg naar onze eerste stop, Jenny Lake, waar we hadden gepland om de set-up kamp voor de nacht te vinden.

Jenny Lake is een prachtig natuurlijk meer gemaakt van smeltende sneeuw. Na een heerlijk diner in de Cowboy Bar in Jackson, Wyoming, gingen we terug naar onze tent voor de nacht. De 32F graden kou in de lucht was verfrissend, omdat we weggestopt in onze Kilimanjaro slaapzakken.

In de ochtend, ik aangezwengeld het kooktoestel en maakte Pam ontbijt. De romantische ontbijt bij een kampvuur was de perfecte kick beginnen met een dag wandelen in de Tetons! Gedurende de dag zagen we mooie punten van de natuur, met inbegrip van verborgen Falls, Inspiration Point en Cascade Canyon.

Bij het binnenkomen van Cascade Canyon, zagen we een enorme stier eland, een koe en een kalf slechts 100 voet van ons af in de rivier. Na hen kijken voor enige tijd, bleven we de canyon, waar we een mooie platte steen te gebruiken als onze tafel voor de lunch

Kort na de lunch, zijn we gestopt bij een van de natuur &' horen; s symfonieën: a. stiereneland bellen boven ons en coyotes hieronder huilen. Later die dag, terwijl het beklimmen neer Signal Mountain, zagen we een zwarte beer in het kort aan de kant van de weg, en we hebben geprobeerd om hem te volgen een onverharde parcours. Terwijl we verloren de beer, kwamen we bij een reusachtige wolf, en een beetje later, een stier elanden die zich op een richel. Hij was ongelooflijk majestueuze

Op zaterdag sliepen we in een klein beetje, en dan heb ik &';. Ben trots om te zeggen, Pam begon haar eerste kampvuur. We gebruik gemaakt van onze tijd op zaterdag door een bezoek aan Yellowstone National Park. We lunchten bij Old Faithful, keek haar uit en nam een ​​wandeling door Geyser Park.

Voor onze laatste nacht, hebben we besloten om de tent camping en hebben een romantische avond in een hotel. Wanneer we raken het bed die avond, we crashte hard, waardoor een beetje denk ik voor de twee nachten doorgebracht slapen op de grond. Om een ​​of andere reden, de grond lijkt te hebben gekregen harder dan het was toen ik in mijn jaren '20 -. Moeten opwarming van de aarde

Op onze laatste dag, hebben we via een mooie rit gemaakt onze weg terug naar het vliegveld, hopend op nog een waarneming. We werden niet teleurgesteld. Vonden we twee beren in een boom het eten van bessen. Het was geweldig, en we kregen een aantal geweldige foto's.

We nam de tijd om te vliegen over Jenny Lake en rechts langs de Tetons, voordat zuidoosten richting huis. De vlucht is mooi over de Rockies, en het was een geweldige manier om wrap up een verrassing weekend dat de essentie van het leven elke minuut voor mij gevangen. Het deed me denken dat de natuur is inspirerend. Het bracht me terug naar huis en deed me denken aan de reden waarom ik hou van de Rockies. En nog belangrijker, de reis deed me denken aan hoe dankbaar ik ben een vrouw zo heerlijk als Pam hebben.

De volgende keer dat je denkt dat je een weg vakantie nodig, het plannen van uw significante andere een weekendje weg plaats. Don &'; t hen vertellen wat u &'; re doen. Vertel hen om plannen van de tijd – en verras ze met de tijd van hun leven. Zij zullen u voor het

Guess I &';. D planning beter !!!

[Ed. Opmerking: Hebt u een handige tip over hoe u Live Every Minute
? Deel het met everone op de Living Every Minute Facebook Pagina]

vertrouwelijkheid

1. Opslaan van Uw Huwelijk: bewezen manieren om Divorce
  2. Hoe kan ik zien of ze een orgasme faken ?
  3. Gebouw Intimiteit Heals Relaties
  4. *** Hoe Turn Angst Dating in Fun Data
  5. De hoge kosten van faalangst in de slaapkamer
  6. In contact komen met Uw wil is essentieel voor een succesvolle intieme relatie
  7. Hoop voor Huwelijk
  8. Relaties: Waarom kan niet sommige mensen oogcontact
  9. Overgave aan de Liefde
  10. De kunst van Intimacy - Part Two
  11. Complex Minderwaardigheid
  12. Dynamische Huwelijk - The Perfect Valentines Day Gift
  13. *** De Dans van Intimacy: 5 belangrijkste stappen voor een nauwere relatie
  14. IS UW RELATIE GEGAAN ZUID? 7 tekenen dat het tijd om de stekker eruit te trekken zijn.
  15. *** Het overwinnen van Your Love-Hate Verhouding met Voedsel
  16. Hoe Engagement Counseling Can Affair-Proof uw huwelijk
  17. Reizen naar Ja
  18. Nog Head Over Heels in Love? 5 Strategieën om te winnen Ex terug in geen tijd
  19. Win je ex-vriendin terug - effectieve strategieën om Her Love You Again maken
  20. *** Gezonde Huwelijk, Gezond Self: Bouw een sterkere verbinding via Self-intimiteit