U bent altijd op de juiste plaats - Vertrouw op het Proces

Mijn vrouw Deborah en ik zijn net terug van een maand lange reis naar Londen en Duitsland. Voor de eerste 18 dagen hebben we gewerkt: een verhaal Theater Retreat in Londen, 2 retraites in München, een keynote op de Duitse Speakers Association jaarlijkse conferentie en tot slot, een toespraak op een conventie human resources in Keulen. Het was een zeer drukke, intense en absoluut geweldige tijd.

Dit was mijn eerste keer presenteren Story Theater in Duitsland en we weren &'; t zeker wat te verwachten. Echter, na het doen van twee Story Theater retraites en het geven van twee toespraken om het publiek van de Duitsers, Oostenrijkers en Zwitsers (velen van hen naar mij luisteren via een tolk), het vonnis was duidelijk en overweldigend. Het verhaal Theater methode werkt zowel in Duitsland als het heeft overal elders. Oef! We waren op de juiste plaats. Wat een opluchting. En een zegen.

We hadden ook enige tijd voor plezier en vakantie op deze reis. Voor mijn 57ste verjaardag, kreeg ik aan William Shakespeare &' zien; s De koopman van Venetië, in het Globe Theater in Londen. De Koopman van Venetië was het eerste spel dat ik ooit in gehandeld, toen ik was 19 jaar oud. Het zien van het spel bij The Globe was een droom die uitkomt.

Na ons werk in Duitsland, hadden we 12 dagen naar het platteland te dwalen in een gehuurde auto. Onze enige plan was om te rijden totdat we het gevoel dat het stoppen, het vinden van een hotel en rust voor de nacht. Op een heldere zaterdagochtend gingen we ten zuiden van Keulen naar Koblenz, en dan langs de rivier de Moezel. Het vinden van een hotel op onze eerste nacht was vrij uitdagend, omdat het wijnfeest seizoen en we hadden geen reserveringen.

Elk hotel gingen we naar was geboekt. Op een gegeven, de receptioniste, een prachtige oude grijze haren soort oma, vertelde ons dat ze was uitverkocht, maar kreeg aan de telefoon en vond een kamer voor ons in een ander hotel. Dit werd de eerste plaats, maar niet de laatste, van de Duitse vriendelijkheid en gastvrijheid. We waren bij ons hotel met een welkom glas wijn begroet en hadden een heerlijke maaltijd voor beddengoed voor de nacht.

De volgende dag zijn we verder naar het zuiden wandelen langs de prachtige rivier de Moezel, dan zuidoosten geleid naar de Zwarte bos. Deb uitgezocht een gemeente op de kaart die goed zijn voor onze volgende nacht keek - direct aan de rivier de Rijn. Als het &'; s aan de Rijn, moet het schilderachtige zijn, toch?

Tegen de tijd dat we struikelden in de stad het was donker en ik kreeg chagrijnig. Ik was even wennen om een ​​schuimige Duits bier bij etenstijd en het was goed na 07:30. Na het rijden rond in kringen voor nog eens 30 minuten, beseften we dat dit was niet de schilderachtige rivier stad we verwacht hadden. We uiteindelijk zag een hotel, maar het was niet goed. We hebben nog een een blok verderop. Het werd stilgelegd voor de nacht. Dingen waren op zoek vrij duister. Het leek alsof we &'; d een fout gemaakt en waren op de verkeerde plaats. Maar, er was een Grieks restaurant aan de overkant van de straat en we eten nodig hadden.

Ik moest om te kijken door het raam van het restaurant om te zien of de plek was nog open. Ik zag een paar eten en een serveerster bij een balie, dus gingen we in. We getroffen om een ​​gesprek met het echtpaar op het volgende tafel. Gelukkig voor ons, de man sprak goed Engels. Hij zei: “ Vraag me om het even wat. I &'; ll u te helpen welke manier ik kan &";

Niet alleen heeft hij ons helpen een hotel twee blokken verderop, maar hij vertelde ons ook over een aantal oude kasteelruïnes die niet in de toeristische gidsen, en een idyllische oude Duitse stad genaamd Wissembourg (die toevallig In Frankrijk). Plus, hij gaf ons zijn eigen kaart van de regio, die onmisbaar zijn voor de rest van de reis bleek

Als we liepen uit het restaurant, zei ik tegen Deborah, “. Dat was interessant. It &'; s zoals wij &'; re op een speurtocht en hij gaf ons gewoon de volgende aanwijzing voor onze reis &"; Om die Deborah antwoordde: “ We waren op de juiste plaats na alle &";.

De ruïnes van het kasteel waren op een heuvel met uitzicht op de wijngaarden. Om er te komen moest je een oud om te rijden, en ik bedoel oude, skilift door een weelderige bos van bomen net beginnen om te zetten in hun val kleuren. Wow!

Later die middag, we reden de Weinstrasse (wijnroute) naar Wissembourg en jongen was hij gelijk. Dit was de klassieke oude Duitse stad van je dromen. We brachten er twee nachten en genoten van een heerlijke dag zwerven door de straten, het nemen van foto's en winkels.

Naar het oosten over het Zwarte Woud was prachtig. De twee lane bergwegen wond door middel van schilderachtige dorpjes die Koekoeksklokken verkocht. Deborah hield me herinneren dat we moesten een plek om een ​​wandeling in het bos te nemen, terwijl het was zonnig en licht te vinden. Dus reden we en reed en toen was het lunchtijd, trok ik van de weg tegen een kleine Bierhaus.

Deborah bestelden de vis uit de rivier die liep door de stad en ik had een Wurst met Kartoffle (worst en aardappelen) . Terwijl we lunchen, merkte ik een dame trekken naar de parkeerplaats, kijken naar een bord en dan verdwijnen een pad naast het restaurant. Toen ik verder onderzocht, ontdekte ik een 2 kilometer lange wellness lopen daar achter, waar we zaten. Dit was onze wandeling! Bovendien, het was een ervaring die we nooit eerder hadden gehad. Dit parcours is ontworpen voor het lopen op blote voeten, dan mulch, zand, steentjes, modder, dennenappels en gras. Een voetmassage in het bos!

Nogmaals, we waren in de juiste plaats om de volgende aanwijzing te vinden.

Terug in München, na het ervaren van het Oktoberfest en het drinken van 1 liter bier (zonder dat aangeschoten) besloten we voor onze laatste nacht om over te lopen naar de Marianplatz en kijken naar de beroemde Glockenspiel zijn ding doen op 5 O &'; klok. We vonden een stoel aan een tafel naast twee Amerikanen. Het bleek dat een van hen woonden in Denver, 60 mijl ten noorden van Colorado Springs. Tegen het einde van het gesprek waren we het uitwisselen van e-mails en overweegt de mogelijkheid van hoe mijn verhaal Theater Methode zijn bedrijf kon helpen.

En nogmaals, we waren in de juiste plaats.

Deze prachtige reis was net als mijn leven: vol met honderden keren wanneer betekenisvolle toevalligheden (Carl Jung roept vervolgens synchroniciteiten), zijn gebeurd. Niet alleen zijn deze synchroniciteiten gebeurt de hele tijd, ze kunnen worden gerekend. It &'; s als het leven is een mysterieuze speurtocht en je moet elke dag leven om de volgende aanwijzing te ontdekken. Maar de les is dit: weet dat u &'; re altijd op de juiste plaats om de volgende aanwijzing te ontvangen. Zelfs wanneer het niet duidelijk is, wij feitelijk op de juiste plaats de hele tijd. Bij elke beurt, met elke ontmoeting, krijgen we de sleutel voor het volgende stuk van de reis. De truc is om te kijken naar het idee - verwachten - en dan doen wat de aanwijzing vertelt u te doen

It &';. Is absoluut geweldig voor mij dat ik net terug van spreken in Duitsland. Jaren geleden, toen ik begon mijn carrière spreken, verwonderde ik hoe mensen kregen om toespraken in Seattle en Atlanta te geven, laat staan ​​in een ander land. Ik realiseer me dat alle langs de weg, ik heb aanwijzingen gekregen voor wat te naast mij te leiden op deze reis te doen. Soms maakte ik de beslissing om de aanwijzingen, en de andere keer ik niet &' volgen; t hen eens merken of ik verwierp hen.

Mijn openbaring van deze reis is dat u altijd op de juiste plaats om de volgende aanwijzing te ontvangen, en zelfs als je negeren of het idee te verwerpen, zal het terug te komen rond totdat je uiteindelijk herkennen als uw volgende aanwijzing .

Vele jaren geleden kreeg ik een idee dat ik moest spreken over storytelling voor mensen uit het bedrijfsleven in plaats van customer service en verandering. Ik moest dat idee krijgen vele malen voordat ik eindelijk het. Zodra ik herkende de aanwijzing en maakte de verandering, het uiteindelijk leidde tot mij spreken in Londen en Singapore en Australië, en nu Duitsland

Weet dat je &';. Opnieuw op de juiste plaats om de volgende aanwijzing te ontvangen. Is er een aanwijzing dat je negeren? Bent u vasthouden aan uw huidige “? Juiste plek &"; Als je in de juiste plaats is niet een vaste plek. Je bent op de juiste plaats om de volgende aanwijzing dat je zal nemen om de volgende juiste plaats krijgen.

Weet dat je &'; re op de juiste plek. Volg de aanwijzingen

vrede

7. Ik hou nog steeds van jou Amerika
  8. Ik DROOM met een passie van het draaien HAAT IN LOVE
  9. Casual Elegance, altijd in stijl
  10. Parels van Wijsheid-deel 2 (Shiftt OM WIJSHEID EN TOEGANG DIAMONDHEART VOORLICHTING)
  11. Vrede evenaart Eenheid
  12. STOP DE WERELD! Ik wil om zich te OFF
  13. You Are Like Me
  14. Journaling voor Binnen en Buiten Healing